sobota, 12 marca 2011

wystrojone kurki


maueice-sceve 1506 marot trobar-leu/clus dyotime
saulsaye antire philerme
plus tost seront rhosne et saone desjoinnctz
comme hecate tu me feras errer
si le desir image de la chose
des montz hautains descendent les ruisseaulx
fuyantz les montz tant soit peu nostre veue
au caucasus de mon souffrir lye
l'aulbe estaignoit estoilles a foison
l'ardent desir du hault bien desire
l'heur de nostre heur enflambant le desir
le souvenir ame de ma pensee
seul avec moy elle avec sa partie
diane on voit ses deux cornes jecter
povre de joye et riche de douleur
tu es miroir au cloud tousjours pendant
de toute mer tout long et large espace
tu m'es le cedre encontre le venin
de toy la doulce et fresche souvenance
tu es le corps dame et je suis ton umbre
la blanche aurore a peine finyssoit
bien que raison soit nourrice de l'ame
non sans raison je me suis resveille
jacques-peletier du mans 1517
alors que la vermeilhe aurore
pernette du guillet 1520
ja n'est besoing que plus je me soucie
le grand desir du plaisir admirable
je te promis au soir que pour ce jour
qui dira ma robe fouree
pontus de tyard 1521 louise-labe autelz
elegia dla jednej pani rozmiłowanej w drugiej pani
pere du doux repos sommeil pere du songe
divin ronsard qui de plume gentille

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

eXTReMe Tracker