sobota, 26 marca 2011

tęsknota za doniczką


francois villon 1431 saint-benoit-le-betourne
francois montcorbier des loges villon
thibault-d'aussigny loys archipiade esbaillard
buridan royne-blanche haremburgis arambur bietris
jehanne constantinobles thamar sainct-jehan
vauselles jehan-cotard franc-gontier sydoine ypocras
veniciennes savoysiennes suysses tholouzaines
anglesches callaisiennes
en l'an de mon trentiesme eage
dictes moy ou ne en quel pays
car ou soit ly sainctz apostolles
advis m'est que j'oy regretter
pource aymez tant que vous vouldrez
dame des cieulx regente terrienne
mort j'appelle de ta rigueur
pere noe qui plantastes la vigne
sur mol duvet assis ung gras chanoyne
quoy qu'on tient belles langagiers
se j'ayme et sers la belle de bon haict
car ou soyes porteur de bulles
repos eternel donne a cil
a chartreux et a celestins
je meurs de seuf aupres de la fontaine
je suis francoys dont il me poise
freres humains qui apres nous vivez
jean-meschinot 1415
ceulx qui deussent parler sont muts
o vous qui yeux avez sens et oreilles
navfac southwest
AECOM-Envirocon
arcadis
ENCAN/DECAN
Encanisterization/Decanisterization(missiles

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

eXTReMe Tracker