środa, 30 marca 2011

od ideału do filatelistyki















guillaume de machault 1300 behaingne/morawy
alemaingne masouve/mazowsze letoe/litwa
pren garde au bon roy de behaingne
je maudis l'eure et le temps et le jour
jean froissart 1337 virelai
on dit que j'ai bien maniere
mon coer s'esbat en oudourant la rose
eustache deschamps 1346 iherusalem alixandre surie
quant j'ay la terre et mer avironnee
sui je sui je sui je belle
christine de pisan 1363
seulete sui et seulette vueil estre
princes or est ma douleur commenciee
je chante par couverture
puis que vous vous en alez
de triste cuer chanter joyeusement
alain-chartier 1386 chanczon rondel/rondo
o folz des folz et les folz mortels hommes
aucunes gens m'ont huy arraisonne
je ne fu nez fors pour tout mal avoir
joie me fuit et desespoir ma chace
triste plaisir et doulereuse joie
comme osera la bouche dire

guardian of slaves tijdschrift landdrost/starosta benigna
khoi-khoi huisgenoot(p vlakte/równina ons-klyntji(p
de-goede-hoop(p mpumalanga walvisbaai sint-helenbaai
magrita-prinslo getuige/świadek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

eXTReMe Tracker