sobota, 19 marca 2011

prawie pusta ścieżka


maurice-sceve 1506 ortie dyotymie eglogue
antire philerme
plus tost seront rhosne et saone desjoinctz
comme hecate tu me feras errer
si le desir image de la chose
des montz hautains descendent les ruisseaulx
fuyantz les montz tant soit peu nostre veue
au caucasus de mon souffrir lye
l'aulbe estaingnoit estoilles a foison
l'ardent desir du hault bien desire
l'heur de nostre heur enflambant le desir
le souvenir ame de ma pensee
seul avec moy elle avec sa partie
diane on voit ses deux comes jecter
povre de joie et riche de douleur
tu es miroir au cloud tousjours pendant
de toute mer tout long et large espace
tu m'es le cedre encontre le venin
de toy la doulce et fresche souvenance
tu es le corps dame et je suis ton umbre
la blanche aurore a peine finyssoit
bien que raison soit nourrice de l'ame
non sans raison je me suis resveille
o fortune et bienheureux antire
clement-marot 1496 piedmont/piemont
voulentiers en ce moys icy
lors que maillart juge d'enfer menoit
plus ne suis ce que j'ay este
ne menez plus tel desconfort
damoyselle que j'ayme bien
toutes les nuyctz je ne pense qu'en celle
j'ay trouve moyen et loysir
pourtant si je suis brunette
pourtant so le blanc s'efface
madame je vous remercie
frere thibault sejourne gros et gras
ung jour martin vint alix empoigner

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

eXTReMe Tracker