czwartek, 16 grudnia 2010

zlewa oplotek na dwuosobowe objawy













SureFire, LLC
Advanced Processor Build 09 (APB09
AN/BYG-1(V)8 TI-08
swi/all star facility services
AmerisourceBergen Corp
Hellfire Systems, Llc
systems integration inc
Aberdeen Proving Ground/apg
z-corp design build inc
virtexco corporation
DAAE07-02-D-S002 N69450-10-D-0001
SPRRA2-09-C-0008 W912EP-11-C-0003
W58RGZ-04-C-0203 HM1572-06-R-0004

kiedy wymawiam słowo przyszłość
Przepraszam przypadek, że nazywam go koniecznością
Myszołów nie ma sobie nic do zarzucenia
Miłość szczęśliwa. Czy to jest normalne
Nic darowane, wszystko pożyczone/Koniec i początek
Nicość przenicowała się także i dla mnie/Wszelki wypadek
W rzece Heraklita ryba łowi ryby/Sól
Aha, więc to są Himalaje. Góry w biegu na księżyc/Wołanie do Yeti
Bez tej miłości można żyć
Niektórzy - czyli nie wszyscy
A ty dokąd, tam już tylko dym i płomień
Spojrzał, dodał mi urody, a ja wzięłam ją jak swoją
Stoi pod peruczką drzewa
Od szczęk do pięty wszedł napięty
Napisz to. Napisz. Zwyklym atramentem na zwyklym papierze
Zachcialo mu sie szczescia, zachcialo mu sie prawdy
Zdarzyc sie moglo. Zdarzyc sie musialo
Kochani Bracia, widzimy tutaj przykład złych proporcji
Do pensjonatu w górach jeździłby
Muzo, nie być bokserem to jest nie być wcale
Najpierw minie nasza miłość, poterm sto i dwieście lat
Nic dwa razy sie nie zdarza i nie zdarzy
Oboje są przekonani, ze połączyło ich uczucie nagłe
Jestem pastylka na uspokojenie. Działam w mieszkaniu
Spójrzcie, jaka wciąż sprawna, jak dobrze sie trzyma
Nic się nie zmieniło. Ciało jest bolesne
Przemija magia, chociaż wielkie moce jak były, są

artlink



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

eXTReMe Tracker