poniedziałek, 31 maja 2010

rozskupienie/niedosyt (13 i 14)

muszę pamiętać, żeby nie zapomnieć
(wrócić:)

wybrańcy wraz z oznaczeniami na marginesie:)

"(...) gdzie byłby przynajmniej w stanie, zapewne bardzo kruchej równowagi pomiędzy pracą, a słońcem" - M?

"Postanowiłem spędzić tam miesiąc - pisze - chociażby po to, by udowodnić przyjaciołom, że na dobre mi to nie wyjdzie". - K

"Bilans wstydu" - K i M?

"Tutaj przez cały dzień odczuwam pragnienie łez. To mój sposób na szczęście". K i M?

"Z zainteresowaniem odkrywa nową dla siebie dyscyplinę, analizuję dane z 350 placówek meteorologicznych z ostatnich 20 lat.Opracowuje fiszki, klasyfikuje ciśnienia atmosferyczne, oblicza sumy i sednie wartości, wykreśla krzywe, notyje odchylenia od normy". - M;)

"Widzę także, iż ciało ma duszę, do której dusza wcale się nie przyczyniła". - M??

"Samotność jest ich wspólnym bogactwem". - MK

"Iwan to inteligencja bez Boga i miłości".

"Zawsze gdy się z nim spotykam (niestety rzadko) mówi mi rzeczy, które przez kilka dni nie dają mi spokoju. Aż wreszcie zaczynam go rozumieć i wówczas uświadamiam sobie, jak bardzo go za to kocham". - M

"W pewnym sensie stajemy się z czasem niewolnikami własnego środowiska".- ...K

"Masoneria papierosa"- O? M??

"Absurd jest łaską, jakiej doznają ludzie zmęczeni". - M??

"Jedna myśląca istota i świat jest pusty". - M??

Plus trzynasty rozdział Molka:)










(dzisiejszy nastrój)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

eXTReMe Tracker