środa, 12 maja 2010

nasz czat

11:43 AM me: widzę Cię:)
narcyza: a wcale, że nie;)
11:46 AM me: czapka niewidka?
11:47 AM narcyza: zielone kółeczko żółtego kwiatuszka:)
11:52 AM me: wysłałem Ci zaproszenie do wspólnego bloga - powinnaś coś z nim zrobić
11:53 AM narcyza: właśnie włażę:) "coś z nim zrobić" hmm... ugotować?;)
11:55 AM narcyza: dzięki (jeszcze chwila, no może tydzień;)
me: ale wyślij potwierdzenie, że otrzymałaś zaproszenie
11:57 AM narcyza: właśnie próbuję:))) coś oce mnie chcą:(
oce=ode
Nazwa używana do podpisywania wiadomości na blogu. <- co wpisać?
11:58 AM me: a jak chcesz się podpisywać?
chodzi o to żeby inaczej niż ja
narcyza: miałeś wymyślić ;)))
12:01 PM me: pigułkowa?
narcyza: kojarzy się z antykoncepcją;)
12:02 PM me: halucynka?
12:03 PM narcyza: matko jedyna:) idę po grzybki;)
me: sister?
12:06 PM narcyza: ciocia?:) zostanę przy "narcyza" mniej myślenia:)
12:07 PM me: ok.wyślij już teraz jakiegoś posta tam ,żebym zobaczył jak to wygląda
12:08 PM narcyza: chorobcia - utknęłam, narcyzy nie przyjęli, już zaczynam pipczeć:)
me: dlaczego nie przyjęli?
12:09 PM spróbuj narcyzjanka
narcyza: może coś źle robię, ponowię próbę
12:13 PM me: co się dzieje?
12:14 PM narcyza: coś mnie trafia, jeszcze chwila (mam nadzieję;)
12:18 PM wpis ma być w komentarzach? (mam problem... skoro Ty wpisałeś się jako - ja, co ja, mam wpisać?;))
12:20 PM me: nie w komentarzach.nie dostałem jeszcze potwierdzenia, że przyjmujesz zaproszenie. wysłałaś je?dopiero wtedy będziesz się mogła normalnie wpisywać
narcyza: idę Cię dusić!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
12:21 PM me: wejdź na stronę blogger.com i powiedz co widzisz? potwierdzenie dotarło
12:24 PM narcyza: siedzę tak od pewnego czasu, a co widzę? widze ciemność;)
12:25 PM siedzę tam od pewnego czasu, a co widzę? widze ciemność;) POPRAWIONY TEKST
Pulpit nawigacyjny
12:26 PM me: powinnaś zobaczyć obrazek z załącznika z maila. jeżeli widzisz to naciśnij "nowy post" i coś tam napisz
12:28 PM narcyza: Posty (Atom) (?)
12:29 PM OK widzę:)
12:30 PM to jest to miejsce gdzie trzeba wpisać tytuł po czym tekst?
12:31 PM me: tak.nie zapomnij o tytule, żeby posty się czymś różniły.
narcyza: no dobrze, trzymaj kciuki, jeśli nie chcesz skończyć na torturach;)
12:33 PM me: mogę opublikować ten chat?
narcyza: a chcesz żyć?
12:36 PM me: ale on jest bardzo dobry i super szczery i widać że nie podrabiany:)
12:37 PM narcyza: zaczekaj chwile skupiam się w innym miejscu!;)
12:38 PM me: dłuższa przerwa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

eXTReMe Tracker