poniedziałek, 4 kwietnia 2011

przestrzeń różnozdaniowości


bertran de born 1140 guilhems de gordo leunart/lenart
peiregord baiart peitavi
eu m'escondisc, dompna, que mal non mier
be-m platz lo gais temps de pascor
un sirventes cui motz no falh
bernart de ventadorn ebles de ventadorna amor de lonh
helis/eliszka izeult/izolda
bels monruels, aisselh que s part de vos
tant ai mon cor ple de joya
arnaud daniel trobar-clus trobar-leu
lo ferm voler qu'el cor m'intra
arnaud de maruelh
belh m'es quan lo vens m'alena
gace brule
les oisillons de mon pais
douce dame, grez et graces vos rent
chatelain de coucy 1204 guy de coucy
la douce vois del rossignol sauvage
conon de bethune 1220
l'autrier avint en cel autre pais
moult me semont amors que je m'envoise

yyk enterprises
GS-10F-0328N
N66604-05-C-1277
Light Capability Rough Terrain Forklift (LCRTF
Cubic Defense Systems
GB-GRAM-M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

eXTReMe Tracker